тел.:   (044) 226-20-43
факс: (044) 279-10-39

адреса: м. Київ, вул. Хрещатик 7\11

E-mail:   uks@coop.com.ua -, JavaScript

газета ВІСТІ

пропозиції для бізнесу


Профспілки

Новини Укркоопспілки

08.09.2017

Підбили підсумки, обговорили нововведення

30 серпня відбулося засідання правління Спілки споживчих товариств Одеської області та семінар-нарада за участю голів правлінь, головних бухгалтерів районних споживчих товариств, райспоживспілок і керівників власних підприємств облспоживспілки. Захід відкрив голова правління Споживспілки Олександр Паровенко, який наголосив на важливості таких зустрічей для вдосконалення роботи господарюючих суб'єктів кооперації.

Економічну діяльність системи за перше півріччя 2017 р. проаналізувала перший заступник голови правління обласної Споживспілки Людмила Макарова. Вона відзначила, що робота організацій і підприємств споживчої кооперації здійснювалася у складних умовах, та попри все вони зуміли отримати 4 млн. 589 тис. грн. прибутку, а сума їхніх капітальних вкладень досягла 7 млн. 104 тис. грн.

Заступник голови правління споживспілки Оксана Терлецька окреслила заходи щодо ефективнішого використання матеріально-технічної бази об'єктів торгівлі, ресторанного господарства та ринків.

На семінарі-нараді розглядалися такі питання: про зміни до податкового законодавства України; про дотримання чинного законодавства про працю та порядок і процедури здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю. Обговорювалося ведення кадрового діловодства та типові помилки з оформлення кадрових документів. Була порушена важлива тема про дотримання у кооперативних організаціях і підприємствах положень Земельного кодексу України та шляхи врегулювання земельних відносин відповідно до нового Земельного кодексу України.

Перед кооператорами виступили начальник відділу звітності і аналізу Світлана Куртова, заступник начальника відділу звітності і аналізу Альбіна Бушак, менеджер з персоналу Наталія Гаврилян, начальник з правової роботи і служби безпеки Дмитро Дущак.

Учасники заходу поставили уточнюючі питання фахівцям, обмінялися думками. За підсумками засідання правління було прийнято відповідну постанову.