тел.:   (044) 226-20-43
факс: (044) 279-10-39

адреса: м. Київ, вул. Хрещатик 7\11

E-mail:   uks@coop.com.ua -, JavaScript

газета ВІСТІ

пропозиції для бізнесу


Профспілки

Новини Укркоопспілки

14.07.2017

Алла Шоріна: «В умовах посилення «інформаційного шуму» медіа можуть спростити вибір для своїх читачів»

Нещодавно генеральний директор холдингу CO-OP Media і медіа-експерт Алла Шоріна стала гостем впливового видання «Обозреватель», ефір якого був присвячений темі «Як будуть розвиватися соцмережі». В інтерв’ю журналісту видання А.Шоріна окреслила основні тенденції розвитку українських ЗМІ на найближчі 5 років.

− Класична рекламно-передплатна модель, яка лежить в основі більшості ЗМІ, − зауважила Алла Шоріна, − вже не гарантує стабільного прибутку українським видавцям. Новим джерелом прибутку для медіа можуть стати спецпроекти у суміжних галузях. У кожного своя модель. В CO-OP Media почали видавати книги, створювати фан-шопи з відомими українськими художниками (йдеться про арт-аксесуари із фрагментами їхніх картин). Чимало інших великих медіа-холдингів в Україні орієнтовані на проведення заходів: концертів із платним входом, вечірок, формування подарункових наборів. Окрема група − суспільно-політичні видання, які залишаються дотаційними.

Також Алла Юріївна відзначила, що надлишок інформації в останні роки призвів до того, що споживачі почали більше цінувати якісний контент, добірки матеріалів, і стали ще прискіпливішими до майданчиків, які їх поширюють.

− Отримувач інформації вимагає якісної добірки, порядку денного з тем, що його цікавлять. Каналів інформації у рази більше, ніж було 10 років тому: ЗМІ, соцмережі, месенджери. Все це різноголосся створює «інформаційний шум», виснажує увагу споживача й ускладнює вибір. У ресторанній галузі є запит на монотематичні ресторани із коротким зрозумілим меню. Це спрощує вибір споживачеві. Так і в пресі: читач матиме час та увагу лише для видань із чіткою тематичною спрямованістю, тому віримо у галузеві видання.

За словами директора холдингу CO-OP Media, один із головних факторів, які змушують людей оплачувати роботу ЗМІ, − це репутація, здатність підтримувати довіру до себе на стабільно високому рівні.

В ефірі «Обозревателю» А.Шоріна також розповіла про окремі підходи та видання холдингу CO-OP Media.

(Відео повної версії інтерв'ю можна переглянути на сторінці CO-OP Media холдинг у мережі Facebook.)